درس یار(مدیریت زمان مطالعه)

نرم افزار درس‌یار دستیار درس خواندن شماست.

ما در درس‌یار امکانات متنوعی قرار داده ایم تا مثل یک دستیار هر لحظه کنار شما بوده و با ایجاد انگیزه و گزارش و تحلیل درس خواندن شما، باعث افزایش بازدهی مطالعه شود.

ادامه خواندن “درس یار(مدیریت زمان مطالعه)”

نسخه جدید نرم‌افزار برنامه ریزی تحصیلی برای ویندوز ۷ تا ۱۰ منتشر شد.

نسخه جدید نرم افزار برنامه ریزی تحصیلی برای ویندوز ۷ تا ۱۰ منتشر شد.

در این نسخه تغییراتی در رابط کاربری، حل مشکلات مختلف و بهینه سازی برای تبلت های ویندوزی صورت گرفته است.

ادامه خواندن “نسخه جدید نرم‌افزار برنامه ریزی تحصیلی برای ویندوز ۷ تا ۱۰ منتشر شد.”

ابرینو؛ سرویس ابری امن ایرانی

نشست خبری ابرینو امروز صبح در ساختمان شماره ۲ سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار شد. در این نشست چهار نفر از مدیران شرکت آتنا و خبرنگاران حوزه آی‌تی حضور داشتند. ابتدا مراسم با صحبت‌های باقر بحری (عضو هیئت مدیره) شروع شد و با صحبت‌های گلمر بحری (عضو هیئت مدیره) و جعفر محمدی (مدیرعامل ابرینو) ادامه پیدا کرد و در نهایت با مهدی کرشته (مدیر فنی) به پایان رسید. در ادامه جزئیات بیشتر این نشست را بخوانید.

ادامه خواندن “ابرینو؛ سرویس ابری امن ایرانی”

دوچرخه سواری و درس خواندن!

شش راه برای اینکه مثل آب خوردن از پس درس هایتان برآئید!

یادتان می آید که چطور یاد گرفتید دوچرخه سواری کنید حتماً یکی از بزرگترهایتان راه و روش دوچرخه سواری کردن را به شما یاد داد. شما هم مدتی تمرین کردید تا خوب یاد بگیرید. درس خواندن هم مثل دوچرخه سواری یک مهارت است. یعنی این که می شود بهترین روش درس خواندن را یاد گرفت، تمرین کرد و بعد نتایج عالی گرفت. مهارت درس خواندن به شما کمک می کند که مطالب درسی را سریع تر یاد بگیرید و در کلاس، دانش آموز فعالی باشید، بچه هایی که در دوره راهنمایی و دبیرستان درس می خوانند با به کارگیری این اصول راحت تر از پس درس ها برمی آیند. حالااین شما و این هم شش گام برای مطالعه مؤثر دروس:

ادامه خواندن “دوچرخه سواری و درس خواندن!”

ویژگی‌های یک میز و صندلی استاندارد برای مطالعه کردن

ارتفاع میز تحریر باید طوری باشد که زانوهای فرد از سطح زیرین میز فاصله داشته باشد و امکان جابجایی و حرکت آزادانه با توجه به فاصله بین ران و سطح زیرین میز وجود داشته باشد.

ادامه خواندن “ویژگی‌های یک میز و صندلی استاندارد برای مطالعه کردن”